Hulp nodig bij het aanpakken van Apple-uitdagingen in je organisatie? Ongeacht waar je staat, het team van onderwijsspecialisten bij Econocom staat klaar om je te helpen. Daarbij bieden we de mogelijkheid om met transparante overeenkomsten je IT-team volledig te ontlasten bij het beheer van jouw Apple-vloot.
Omdat we grote waarde hechten aan duidelijkheid en openheid in onze tarieven, delen we deze tarieven met jou voordat we aan de slag gaan, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Onze communicatie is eveneens transparant; we houden je op de hoogte van onze acties via e-mail en we maken altijd waar wat we beloven.
Hieronder lichten we de verschillende manieren toe waarop we onze ondersteuningsservices aanbieden.
SupportCard
Voor de organisaties die bugettaire zekerheid zoeken, bieden we de mogelijkheid om te werken met een SupportCard. Met een SupportCard koop je vooraf een budget aan dat 12 maanden geldig is. Omdat je op voorhand een budget aanschaft, hanteren we een tarief gebaseerd op elke gestarte 15 minuten voor remote ondersteuning. Onze ondersteuning begint altijd op afstand, en we schakelen over naar on-site ondersteuning indien nodig. Bij on-site ondersteuning brengen we minimaal een halve dag (4 uur) in rekening, samen met de verplaatsingskosten.
Comfort
Met Education Comfort heb je toegang tot elk type ondersteuning die je wenst.
Education Comfort biedt onbeperkte ondersteuning voor hardware- en softwarediagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor de door Econocom geïmplementeerde oplossingen. Dit omvat tevens ondersteuning via de grafische interface voor mobile device management.
Om het financiële plaatje overzichtelijk te houden, wordt Education Comfort in twee versies aangeboden: Standaard en Plus. Ongeacht het aantal toestellen, leerlingen of leerkrachten betaal je jaarlijks een vast bedrag. Bovendien krijg je met Comfort ook toegang tot eSchool, ons online leerplatform voor ICT-coördinatoren.
Wil je meer info over onze Apple Technical Support oplossingen?
Vul onderstaand formulier in en onze Education specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Testimonial KBM-Z
De IT-verantwoordelijken van Katholiek Basisonderwijs Maasmechelen-Zuid getuigen in deze video over hoe ze de iPads op technisch vlak beheren, en hoe Econocom hen ondersteunde bij de initiële opzet en support gedurende het schooljaar.
Zoals op de speelplaats maken goede regels goede vrienden, we herinneren je graag aan de voornaamste voorwaarden voor onze dienstverlening
- Er is geen service level agreement van toepassing voor deze dienstverlening.
- Econocom behandelt alle aanvragen volgens “first in, first out” principe.
- Econocoms dienstverlening wordt aangeboden op werkdagen van 9:00 uur ’s morgens tot 17:00 uur ’s avonds.
- Bij het afsluiten van een ondersteuningsovereenkomst zal je de unieke contactgegevens ontvangen waarop je incidenten kan aanmelden. Enkel incidenten die via die weg aangemeld worden, zullen worden behandeld.
- Voor ondersteuning ter plaatse zijn specifieke voorwaarden van toepassing waarover je geïnformeerd zal worden indien Econocom van oordeel is dat het (de) aangemelde incident(en) enkel ter plaatse vastgesteld en/of opgelost kunnen worden.
- Bij het overschrijden van het beschikbare budget in SupportCard zal de overschrijding apart aangerekend worden aan het (de) tarief (tarieven) die op dat moment van toepassing zijn.
- Voor onbeperkte dienstverlening is er een fair use beleid van toepassing dat opgevraagd kan worden bij Econocom en waarvan je wordt geïnformeerd bij het aangaan van een dienstverleningsmodel waarbij onbeperkte dienstverlening van toepassing is.