AppleCare for Enterprise

Professionele ondersteuning, ook voor scholen

Apple investeert al jaren in educatieve ondersteuning, voor zowel leerlingen en studenten als voor docenten, onderzoekers en onderwijspersoneel. Apple-apparaten werken snel en efficiënt, zijn makkelijk te beheren en gaan heel wat langer mee dan alle andere toestellen. Voor scholen die op zoek zijn naar de beste technische ondersteuning voor hun Apple-producten wanneer er toch reparaties of vervangingen nodig zijn, biedt AppleCare for Enterprise voor scholen de perfecte oplossing. Hiermee weet je zeker dat jouw Apple-apparaten altijd in topconditie zijn en dat gebruikers zonder onderbreking kunnen werken. AppleCare for Enterprise voor scholen is een uitbreiding van de fabrieksgarantie en biedt uitgebreide service en reparatie door Apple voor de devices van jouw school.

AppleCare for Enterprise

Deskundige technische ondersteuning

Onze Apple-experts ondersteunen scholen op alle vlakken. Zo bieden ze ook deskundige technische ondersteuning. Deze experts zijn getraind om snel en professioneel te helpen bij alle technische vragen en problemen die zich op school kunnen voordoen. Dit zorgt ervoor dat jouw apparaten altijd in topconditie blijven en dat gebruikers zonder onderbreking kunnen blijven werken.

Support voor eindgebruikers

Eindgebruikers kunnen rekenen op 24/7 telefonisch technische ondersteuning. Ze kunnen er bijvoorbeeld terecht met vragen over de hardware en de besturingssystemen van Apple, maar ook over Apple apps zoals Keynote, Pages en Numbers, en over persoonlijke accounts of instellingen. Dit betekent dat eindgebruikers altijd hulp kunnen krijgen wanneer ze die nodig hebben.

Support voor de IT-afdeling

Met de inbegrepen AppleCare Help Desk Support, heb je onbeperkt recht hebt op telefonische ondersteuning voor hardware- en software­diagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor op Apple gebaseerde oplossingen. Wanneer je belt, kun je ook hulp krijgen voor Apple Business Manager of Apple School Manager. Dit betekent dat de IT-afdeling altijd de juiste ondersteuning heeft om technische problemen op te lossen.

AppleCare for Enterprise

Snel reparaties en vervangingen

Met AppleCare Professional Support kun je wereldwijd profiteren van hardware-reparatie op locatie. Als een van jouw Apple-apparaten het begeeft, zorgt AppleCare ervoor dat het snel wordt gerepareerd of vervangen, zodat leerkrachten en studenten zonder onderbreking kunnen blijven werken. Je kunt kiezen voor een dekking van twee, drie of vier jaar vanaf de aankoopdatum van de hardware. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt het snel verholpen door AppleCare for Enterprise.

Naast de mogelijkheid van hardwarereparatie op locatie kun je ook tot 4% van je gedekte Mac-computers of Apple-displays laten repareren, of tot wel 10% van je gedekte iPads of iPhones, zonder extra kosten en om welke reden dan ook. Vaak kan Apple zelfs binnen één werkdag zorgen voor de reparatie of vervanging.

 

Graag extra info over AppleCare for Enterprise voor scholen en wat het voor jouw school kan betekenen? Contacteer via onderstaande knop onze onderwijsexperts.

contacteer een onderwijs expert